Vårfin i håret

Blev en lång dag igår och jag hade ont i kroppen av allt sittande när jag kom hem. Introduktionen var helt okej, sen hann jag tillbaka och ha min sista lektion innan det var dags för konferens. Direkt efter åkte jag till syster och fixade håret. Blev ett steg ljusare nu när vi går mot vårtider. Igår var det kallt, men snön var borta och solen lös så man fick allt lite vårfeelings. Jag hoppas verkligen vintern är över nu och att det blir varmare i luften, är så trött på kyla nu. Nästa gång, om jag nu hinner med en färgning till innan bebis, så blir det ännu lite ljusare :) Konstigt att man alltid vill bli ljusare till våren, och så blir jag alltid mörkare till hösten. Nu känns håret lite fräschare iaf, och så hoppas vi på varmare väder!

Jag hann inte hem innan Travis somnade igår, men han är sjuk så idag är jag hemma med honom. Vi ligger fortfarande i sängen och myser, snart dags för frukost. Sen får vi se vad vi underhåller oss med resten av dagen, massa lek på Travis rum om han får bestämma tror jag :) Första gången jag är hemma och vabbar, svårt att göra det när man pluggar eller bara vikarierar. Mattias var hemma med honom igår, och jag hoppas på att Travis är tillräckligt pigg för att gå till förskolan imorgon. 










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback