Mysig dag hemma

Travis har piggnat på sig under dagen och får åka till förskolan en kort dag imorgon. Vi har haft en mysig dag här hemma där vi har lekt, degat, bakat, lagat mat, gått en promenad, tittat på film och lagat mat igen. Han är så rolig och umgås med och så himla intensiv så man blir helt slut. Den där lilla munnen går i ett konstant. 

Ikväll har jag och Jennifer varit och simmat. Vi har fått in som torsdagsrutin att åka på relaxsimmet och simma en kilometer. Jättemysigt när de släcker ner och det är lugnt och skönt. Det är riktigt jobbigt att simma, det har aldrig varit min grej riktigt men efteråt är det så himla skönt i kroppen. Jag har problem med att andas nu när jag är lite större än vanligt hehe så jag får stanna och ta några djupa andetag efter varje 250 meterssträcka. Jag har egentligen problem med det annars också pga min sjukdom i ryggen, men nu är det värre än vanligt med dessa extra kilon. Så det är tuffa minutrar medan man är i vattnet, samtidigt som det är avkopplande på något sätt. Alla skönast är det nu när man kommit hem, satt sig i soffan och ätit kvällsmat :) Ska bege mig till sängen nu så man orkar med sista arbetsdagen för denna vecka, sista dagen på mitt schema imorgon för på måndag får jag ett nytt. 



Fick ett paket på posten idag med en täckväst, fleecetröja, mössa, keps, skor och byxor till Travve. Lillebror fick en söt munkjacka, tygskor och små mössor :)









Kommentarer

Kom ihåg






Trackback