Vunnit för första gången i mitt liv

Vet ni hur glad jag blev när jag kikade in på Lindas blogg i veckan? Jag brukar titta in där titt som tätt och nu vid jul har hon ju sin kalender som hon har haft ett par år. Jag har tävlat varje dag innan men i år har jag inte tävlat alls. I veckan kikade dock jag in på bloggen och fick se att hon tävlade ut en bilbarnstol. Colin behöver en så jag tänkte vad tusan jag kommenterar och är med och tävlar iallafall. Jag har aldrig vunnit något innan i mitt liv och tycker ändå att jag är med ofta och tävlar nu för tiden om jag ser någon tävling på instagram till exempel. Det gick någon dag efter att jag kommenterade så kikade jag in på bloggen igen och då hade hon dragit en vinnare. Det stod Nathalie som en länk och jag tryckte på den och hamnade på min egen blogg. Men herregud har jag vunnit tänkte jag? Jag loggade in på min egen blogg och då hade Linda kommenterat att jag hade vunnit stolen med ett värde på över 4000 kronor. Tror ni att denna föräldralediga morsa gjorde segerdansen eller? Jajemen jag var överlycklig och gick på moln hela kvällen. Tänk vad pengar vi sparade in på en "måstegrej". Nu kommer Colin åka tryggt och säkert i bilen för det är hög tid att byta bort hans babyskydd. Jag valde lagoon green grey som färg på stolen, lite mintgrön och grå. Supersnygg verkligen! Ska bli så kul att få hem den, vilken supervinst :)
 
 
 








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback