Ledigt tillsammans

Gud vad skönt det är att vara lediga tillsammans. Att man får hjälp med barnen om dagarna och man kan turas om att göra saker och man hinner umgås allihopa. Det njuter jag verkligen av! Vi passade på att gå ut och leka i början av veckan då det kom snö. Vi byggde en snögubbe som fick heta Olof bestämde Travis. Det är minst sagt svårt att underhålla en fyraåring hela tiden. Får han tråkigt går han bara och gör massa hyss. Han behöver såklart inte underhållas hela tiden, ibland måste han underhålla sig själv också. Lite tradigt blir det dock att "bara gå hemma". I tisdags drog vi därför iväg till Linköping. Vi käkade på pizzahut som är underbart gott, sen gick vi en stund i affärerna. Det är ju alltid så mycket folk ute på rean så vi hade inga planer på att köpa något direkt utan vi strosade runt en stund bara. När vi kom hem var det bara att lägga båda barnen så hade vi fördrivit den dagen. Igår vaknade jag upp och kände mig allmänt dålig. Häning, tung i huvudet och förkyld så jag antar att det är något skit på gång. Nu ska jag försöka njuta av sista ledigheten tillsammans.Bara jag blir piggare ska vi försöka åka lite skridskor, åka till leklandet och så har vi lovat Travis att bowla. Jag skulle vilja åka iväg på bio tillsammans med honom också, få lite egentid tillsammans.
 
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback