Babblarna

Jaha då är det tisdag igen och lite mer vardag. Jag lämnade Travis imorse på förskolan som sprang iväg med sina två bästa kompisar och de skrek bye bye i kör haha. De är för söta! Det är pussar och kramar och de måste berätta saker för varandra såfort Travis kliver innanför dörren. Är så glad för att de har det kul tillsammans på förskolan. Nu är det sista veckan med förskola för sen är vi lediga i tre veckor. Colin och jag är ensamma igen och det är verkligen tyst. Vi är inne på tredje veckan utan att ha vanlig tv och internet. De stängde nämligen av det för de trodde att vi hade fått fiber, vilket vi inte har fått för de har missat vårt hus och enbart vårt hus. Vi har inte direkt några grannar i närheten, men alla husen innan oss har fått och sen hoppade tydligen över vårt och sen har alla hus efter oss fiber också. Så kan det gå ibland. Jag hoppas verkligen de fixar det innan alla arbetare drar hem på julledighet för då blir det tråkigt för oss. Jag brukar alltid ha tvn på om dagarna så det inte ska vara så tyst här hemma. Jag hoppas att telia kommer kompensera oss ordentligt för detta! Väldigt klantigt att stänga av sådär bara tycker jag.
 
Colin kikar på babblarna i skrivande stund. Jag sätter honom en bra bit ifrån ipaden sen lägger han sig och kryper/hasar sig fram till den för att trycka lite på skärmen hehe. Jag ska snart gå och ge honom lite mellanmål sen ska han få sova. Jag ska bädda ner mig under täcker och vila jag också. Känner mig lite frusen idag så det blir varmt och skönt att ligga under täcket och ta det lugnt en stund. Man kan hoppas på att Colin sover en bra stund, men de senaste dagarna har han knappt sovit en timme och det är ju onödigt för då är han fortfarande trött. På senaste tiden har han sovit över två timmar annars och det har varit superskönt. Både för han och för mig tror jag bestämt.
 
 
 
 






Kommentarer

Hejsan : )
Tack för ditt deltagande i min julkalender och ett stort varmt grattis till dig som kammade hem priset i lucka 15! En BeSafe iZi Plus:
http://lindablom.se/2015/december/lindas-julkalender-2015-lucka-15.html

Vänligen maila mig så vi kan lösa det med ditt pris : )
Kram och GOD JUL!
Linda

hoppas han somnar gott :)


Kom ihåg






Trackback