Babyshower

Idag blev jag överraskad med babyshower. Jag blev lite chockad och såklart jätteglad, hade inte förväntat mig det :) Det var himla trevligt att sitta ner, äta god mat, fika och prata lite. Fick jättefina kläder osv till lilla bebis, så himla snällt. Jag blir glad av när folk verkligen tar sig tid till att fixa sånt här, och framförallt tar sig tid att vara på plats. Det betyder mycket! Kände mig verkligen uppvaktad idag, och även att man inte hinner umgås så mycket så känns det ändå skönt att man vet vart man har varandra. Jag har inte så många nära vänner längre, men de som finns där räcker tusen gånger om. Jag hoppas på att man tar sig tid att umgås mer med varandra bara, man är alldeles för dålig på det. Det gäller mig också, så nu ska jag försöka ta mig mer tid till att umgås :)
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback