Babyshower

Hej på er!

Ny vecka har kört igång och jag är fasiken inte frisk än. Himla rethosta som irriterar mig om kvällarna och nätterna. I helgen var jag på babyshower för fina Matilda som väntar deras första barn i oktober. Det var jättetrevligt och jag knåpade ihop en blöjtårta som jag faktiskt blev ganska nöjd med :) Mattias har varit iväg på speedway hela helgen så Travis och jag har fått underhålla oss själva. Dock var han hos moster och underhöll sig medan jag smet iväg på babyshowern. Så kul att se Matildas reaktion :)

Idag var jag varit i Kalmar på föreläsning. Var bara hemma och åt sen åkte jag iväg på inredningsparty. Mamma köpte lite nya krukor och några lyktor till mig. Nu är jag bänkad framför tvn med dåligt samvete över allt pluggande jag går miste om eftersom jag ska jobba hela veckan. Aldrig räcker man till!










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback