Saknar innebandyn

Travis fick ett dataspel av oss som vi köpte i Ullared. Det är ett lärandespel som tar upp bokstäver, siffror, färger, former och så vidare. Han verkar tycka det är jättekul! Märks bara att han aldrig fått haft datorn innan för han vill göra samma sak som med ipaden, dra på skärmen haha. Går dessvärre inte så bra, sen kommer han på sig själv varje gång att det är datamusen han ska använda. Sötunge!

Har som sagt jobbat på förmiddagen idag, sen blev det inte så mycket mer gjort av dagen. Just nu sitter jag och väntar på att Hollywoodfruar ska börja, så roligt! Funderar även på hur mycket jag saknar innebandyn. Inte bara själva spelandet utan allt omkring också, att få komma iväg en stund för sig själv och släppa alla tankar, träffa lite människor och det jag saknar mest är såklart matcherna. Åh hur ska jag överleva denna vinter utan det?! Jag har spelat varje år sen jag var 12 år, förutom när jag var gravid med Travis då. Känns verkligen tomt utan det, innebandy ligger mig väldigt varmt om hjärtat. Jag hoppas verkligen det blir ett lag nästa år igen! Har inte vågat mig iväg och titta än heller, då blir man väl bara ännu mer deprimerad över att man inte är med ute på planen. 


Nu är det höstfint utanför oss :)










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback