Inte så rolig lördagskväll

Det gick tillsist lite bättre med skrivandet i tisdags. Blev ett par rader till och jag har redan fått tillbaka texten med 511 kommentarer på den. Förstår inte hur mycket det finns att kommentera på fyra sidor text haha, men tydligen mycket. Det som var kommenterat sist blev kommenterat igen också. Fick en kommentar sist som löd typ: föreslår att du ändrar detta till följande. Ändrade meningen till förslaget jag fick och nu står det istället vad menar du med detta? Förklara mer. Jag orkar inte! Hur fan ska jag orka med att skriva en text om man aldrig får skriva på mitt sätt. Orkar inte öppna dokumentet efter varje inlämning och ha tio kommentarer på varje sida. Just nu känns det hopplöst, börjar fundera på om det ens kommer bli godkänt i slutändan. Hoppas hon bara är hård i början för man ska få en bra ingång... Annars vet jag inte. Ska fixa kommentarerna någon dag och sen lägga ner det ett par veckor. Hoppas det blir bättre då! För mycket annat i huvudet just nu.

Resterade dagar av veckan har jag jobbat på skolan så veckan har gått fort. Allt jobb har även inneburit plugg som skjutits på. Igår åt vi lite tacos här hemma sen la jag mig tidigt, var helt slut och huvudet värkte. Idag har jag fått sovmorgon. Åh herregud så skönt! Sov ända till klockan nio, och det har nog aldrig varit så efterlängtat. Minns inte sist jag hade sovmorgon. Travis vaknade halv sju och då gick Mattias upp med honom. Imorgon är det min tur, men då vaknar han säkert sex som vanligt när jag ska gå upp med honom ;) Dagen har vi spenderat på leklandet, och kvällen med att rensa och städa Travves rum. När jag lagt Travis så blev det plugg. Har fortfarande massor att jobba ikapp som jag får fortsätta med imorgon för nu har hjärnan lagt av ;) Klockan börjar bli för mycket för att koncentrera sig 










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback