Hunger games

Godkväll!

Nu är det ett par dagar sen jag skrev här. Veckan har bestått av Kalmarbesök, jobb och plugg. Känns rätt sjukt att det redan är fredag imorgon! Blev erbjuden jobb imorgon också, men var tvungen att säga ifrån annars kommer jag få plugga hela helgen igen... och det har jag ingen lust med. Så imorgon ska jag vara hemma, krypa ner i soffan under en filt och fortsätta läsa hunger games som jag började läsa igår. Har redan hunnit 100 sidor, men den är 400 sidor lång så det är en bit kvar. Ska försöka hinna iaf 100 sidor till imorgon eftersom det måste vara utläst på måndag senast. Har sett filmen och den är riktigt bra, tror det är en fördel för det är lättare att hänga med i boken. Det tar såklart längre tid att läsa på engelska, men den är ganska lättläst så den går rätt fort att plöja igenom. Snart kommer ju den tredje filmen ut i hunger games serien, och det ser jag fram emot :) Då blir det minsann ett biobesök!

För övrigt har jag blivit genomförkyld. Travis har också varit halvdålig så han har varit hemma med Mattias både i tisdags och igår. Hans förkylning gick dock över direkt, medan jag fortfarande inte kan andas och har hostan från helvetet. Travis var glad över att vara tillbaka på dagis idag och ville inte med hem haha. Imorgon blir det en kort dag när Mattias slutar tidigt. Hoppas jag hinner plugga klart tills dess så vi kan njuta av fredagen tillsammans sen :)










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback