Julskyltning

Vi tog oss en sväng till Vetlanda igår och vi hittade minsann det vi behövde. Hade gärna velat ha svarta stjärnor, men vita är bättre än inga alls ;) Igårkväll var vi på julbord och åt gott. Travve var också med, och i bilen hem var han riktigt trött. Vi var hemma efter tio, och han somnade direkt i sin säng. Han vaknade igen vid fyra och var toanödig, sen sov han till halv nio. Så himla skönt! Vi låg kvar länge och myste i sängen innan vi gick upp och åt frukost. Mattias åkte och köpte nybakade frallor och så tände vi första ljuset och hade det mysigt. 

Annars idag skulle jag egentligen ha pluggat eftersom jag inte hann det igår, men tiden bara sprang iväg så det blev inte av idag heller. Det betyder att jag har mycket att göra i veckan som kommer. Första deadline nästa måndag, så nästa helg kommer det bli en plugghelg rakt igenom. Ikväll var Travis och jag en sväng på julskyltningen, sen åkte Travis häst och vagn och det var spännande. Innan vi åkte hem kom tomten med varsin godispåse till barnen också. Travis skulle spara sin till lördag :) När vi kom hem värmde vi lite tomtegröt till kvällsmat. Travis somnade gott sen och jag har suttit och beställt julkort. Sent ute som vanligt ;) Nu är det dags att bege sig mot sängen så man orkar med en fullspäckad måndag med ändringar i uppsatsen och utbyggnad av bakgrundsdelen. Bebis lever för fullt i magen bara, så jag vill inte röra på mig. Det är så himla mysig med de där små sparkarna. På tisdag ska vi få se vår lilla kille igen :)










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback