Julpyntat och klart

Handledningen över Skype idag gick väldigt bra, och just nu känns allt lite bättre. Nu ska det jobbas på med det sista till den åttonde december innan den ska in igen inför den troligtvis sista handledningen :) När det känns bra med skolan då blir livet mycket enklare, finns ingen större stressfaktor i livet för mig än den. Det betyder så mycket och är så otroligt viktigt för mig att fixa det sista. 

Travis fick vara hemma idag. Vi hade mysmorgon i sängen, sen fick Mattias komma hem från jobbet och ta över när jag skulle sitta på Skype. Efter det storstädade vi hela nedervåningen och julpyntade. Övervåningen bryr jag mig inte om än eftersom det ändå bara är kaos där uppe. Satte iaf upp lite stjärnor i fönstrena där uppe istället för vanliga lampor så det ser lite snyggt ut från vägen. Nu är det fullt med tomtar och adventsljusstakar här nere, och det känns mysigt. Jag tycker det är bättre att börja tidigt med pyntet så julstämningen hinner infinna sig, för efter jul sen vill man bara spy på allt pynt så då brukar det få åka ner i kartongerna fort. Julgranen väntar jag dock med en stund till, det brukar vara tradition att klä den precis innan jul. Travis fick ta våran julstjärna istället så ska jag ut på jakt efter en ny till oss imon och en likadan till blivande gästrummet på övervåningen :)










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback