Jag lever!

Hej på er!
 
Jag lever :) Har haft händerna fulla, och har det fortfarande minst sagt. Jag jobbar, och ja nu har det blivit varenda dag. Man känner verkligen att man lever om man säger så. På mina korta raster och på lunchen skriver jag på examensarbetet och på kvällarna gör jag detsamma. Inte så kul liv, nej. Men det blir desto roligare i sommar när man har mycket pengar över till semestern, försöker tänka så ;) Imorgon är det dags för sista handledningen av arbetet. Jag ska ha den på min lunchrast över telefon haha. Kan bli spännande!  Sen på måndag är det dags att skicka in den inför provopponeringen som är veckan därpå. Sedan har vi en vecka på oss för eventuella ändringar och att göra klart arbetet, sen ska det in inför den riktiga opponeringen. Alltså är det ca 2 och en halv vecka kvar. Det har gått så sjukt fort, vilket även innebär att terminen snart är slut. Det ska bli så himla skönt! 4 veckor kvar sammanlagt sen är vårterminen över, låter guld i öronen men det är mycket jobb kvar. Kommer verkligen bli slit in i det sista. 
 
Jag försöker dock fixa mig ett liv över helgen, men det blir mest att umgås med Travis. i Helgen var vi iväg på speedway. Travve tycker det är kul att titta, men tycker också att det börjar bli lite långtråkigt mot slutet. Då vill han hellre gå ner i depån och vara med pappa. I helgen som kommer har jag inga planer, förutom att arbetet ska bli så gott som färdigt inför deadline på måndag. Bara att kämpa på!
 
Travis är väldigt trött om kvällarna nu för tiden, somnar på 10 minuter i sängen. Det är så skönt för att sitta i hans säng för länge ger ingen bekväm ställning, man känner sig som en gammal kärring när man ställer sig upp igen. Han är inne i en period där han ställer 1000000 miljoner frågor, och undrar och vill ha allt förklarat för sig. Det går inte snacka bort något längre för hans minns minsann. Han drar upp saker som hände för flera dagar sen och återberättar händelserna. Han pratar så himla bra, han är som en liten vuxen i en minikropp haha. Lilla professorn! 
 
 
 
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback