Spanien i juli

Idag har jag inlett mitt sommarlov. Var och färgade mitt hår på förmiddagen sen tittade jag och Travve när lärarna mötte eleverna i fotboll på skolan. Vi fikade lite innan vi åkte hem, och sen åkte vi på utvecklingssamtal på förskolan. Ikväll har Travis levt rövare här hemma haha, han somnade rätt fort sen. Mattias har jobbat hela dagen och kom hem för en stund sen så nu får det bli sängen. Har sovit som en kratta inatt med en unge som inte kan ligga still och Mattias som vänder sig så man nästan trillar ur sängen. Lägg till en olidlig värme på det haha, inte mycket sömn alltså. 

Igår bokade vi en resa till Spanien och närmare bestämt Mallorca, Alcudia. Vi valde mellan två hotell, ett som låg 50 meter från stranden och det andra 400 meter. Blev tillsist det som låg längst bort, dels pga av bättre barnpool och sen verkade underhållning osv bättre där. De hotellen som låg precis intill stranden kostade närmare 30 k och det tycker jag är alldeles för mycket. Jag bryr mig inte så mycket om just hotellet, bara det finns en fin pool och god mat i närheten så räcker det för mig. Självklart en fin strand också :) Alcudia är känt för sin fina vita sandstrand och långgrunt vatten, perfekt för barn. Vi åker den 20 juli från Landvetter. Längtar redan! Ska bli kul att komma iväg och se om Travis tycker om det. 












Kommentarer

Kom ihåg






Trackback