Fler bilder från balen

Hej på er!
 
Opponeringen i tisdags gick hur bra som helst. Nervös i onödan som vanligt :) Jag inledde dagen med min opponering, och jag fick beröm för den. Jag hade förberett mig väldigt bra och även gjort en powerpoint så jag är supernöjd med den. Att vara respondent gick också kanoners, och sedan satt jag ner med examinatorn och handledaren. De berättade vad de tyckte att jag skulle fixa till osv. De ville att jag skulle tydliggöra valet av min metod, samt korta ner bakgrunden lite. Lätt fixat, så det var skönt! Tog två dagar ledig från uppsatsen och jobbade på skolan istället. Idag satte jag mig ned med den igen. Behövde vara ifrån den ett tag för att få perspektiv på den. Man blir rätt inkörd efter att ha öppnat det där dokumentet dag in och dag ut i två månader. Iaf så läste jag igenom hela och gjorde några småändringar, men ville inte peta för mycket heller för när jag läste det kändes det verkligen som allt hörde ihop. Då är det dumt att börja peta för mycket för då kanske den röda tråden försvinner, och det vill man ju verkligen inte :) Hoppas det duger för nu är den inskickad för bedöming av betyg! Hoppas faktiskt på ett bra betyg, dels för jag kämpat så hårt med den och dels för jag behöver det för att kunna få VG i hela kursen. Har inte brytt mig så mycket om det innan, men nu känns det ändå lite kul när man fått högsta betyg på första halvan av termingen. Då måste man även ha det på andra halvan för att det ska bli högsta i det sammanlagda.
 
Ikväll har jag suttit och redigerat Jennifers balbilder. Skulle verkligen vilja bli bättre på att fotografera, men man kan väl inte vara bra på allt här i världen :) Tyckte bilderna blev fina iaf!
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback