Mallorca imorgon

Vi kom hem från Värmland i måndagskväll. Alltid skönt att komma hem. Tisdag och onsdag har bara varit lugnt och skönt. Igår var jag iväg till Kalmar och umgicks med Sandra. Vi käkade god mat på stars and stripes och hade det allmänt trevligt :) Travis var med mamma och mini på Öland och badade under tiden. Sedan tog Travis och jag tåget hem till Hultsfred där mormor och morfar stod och väntade på oss. Så snälla och alltid ställer upp :) När jag kom hem igår fick jag ett städryck och skrubbade och rengjorde hela toaletten plus dammade och torkade av alla ytor och fönsterbräden i hela huset. Fortsatte idag med att städa köket, dammsuga och torka golven :) Nu är det minsann rent och fint här hemma, vill inte komma hem till ett stökigt hus. 

Dagen har för övrigt bestått av packning. Nu tror jag allt vi behöver använda oss av är packat. Väskorna står redo för avfärd imon bitti. Vi åker runt åttatiden mot Landvetter och planet lyfter mot Mallorca vid två. Ska bli underbart att komma iväg. Det ska bli så kul att äntligen få säga till Travis att idag ska vi åka flygplan. Han har ju tjatat om det över en månad nu lilla gubben :)












Kommentarer

Kom ihåg






Trackback