Kalles lek och lattjo

Ikväll har vi varit på smygpremiär av öppningen av leklandet i Vimmerby. Travis tyckte att det var jättekul! Riktigt fin lokal, och det fanns det som behövde finnas tycker jag 😊 Det bjöds på god mat, och vi var genomsvett efter en helkväll med lek. Att åka rutschkana och komma ut genom hajen var roligast. Travis han knappt komma ner innan han skrek igen och klättrade upp för ett nytt åk. Det slår upp portarna på lördag så då tycker jag absolut att ni ska åka dit :) 

Travis var såklart jättetrött när vi kom hem. La honom direkt och efter att vi läst godnattsaga och släckt lampan dröjde det inte många minuter innan han började andas tungt och rycka till. Jag har duschat och nu blev jag fast i soffan. Mattias är på speedway så det är väl likabra att lägga sig snart. Imorgon blir det avslutning på sommarskolan och sen ska jag jobba kväll på Konsum. 









Kommentarer

Kom ihåg






Trackback