Dressin

Ni förstår kanske varför jag inte har skrivit något här. Efter att ha spenderat 25 timmar av helgen på coop så har man inte så mycket att uppdatera om hehe. Inte som är intressant för er att läsa iaf ;) Är sjukt jobbigt att vara ifrån Travis i två dygn. Han kom såklart och sa hej på min lunch, men det blir inte riktigt samma sak. Var riktigt trött när klockan ringde i måndagsmorse. Inte nog med att jag var trött så blev jag sjuk under helgen. Halsont, förkylning och mådde allmänt dåligt så jag var inte jättepepp på att gå upp ur sängen. En dag med utflykt med eleverna väntade så det var bara upp och hoppa iaf. Vi cyklade två mil på dressin, stannade till och fikade och så lunchade vi vid hejsjön. Mysigt faktiskt! Det var dock rätt tufft att cykla när man inte mådde så bra, men jag överlevde.

Igår och idag har jag haft vanliga lektioner med dom. Det har gått superbra och jag tycker det är så kul att vara med. Imorgon är det aktivitetsdag igen och då ska jag vara med de elever som valt simning. Ska bara sitta och titta och vara beredd på eventuella olyckor så det blir rätt lugnt förhoppningsvis. Idag efter att jag hämtat Travve på dagis åkte vi bort till Emma och Elliot och lekte lite. Vädret tillåter inte att vara ute direkt, och Travve börjar tröttna på att bara vara hemma hela tiden så jag kände att vi behövde ut och umgås lite :) Vi blev bjudna på mat också, så snällt! Ikväll har jag bestämt mig för att lägga mig tidigt. Har sagt så varje kväll denna helg, men vi har ändå inte lagt oss förrens efter elva.












Kommentarer

Kom ihåg






Trackback