Leklandet

Förlåt för dålig uppdatering har inte orkat sätta mig ner vid datorn. Helgen är redan över. I fredags var jag i Kalmar, sen hämtade Mattias och Travis mig när jag kom hem med tåget. Passade på att tvätta bilen och ta en sväng på systemet innan vi åkte hem. Då lagade vi tacogratäng, sen åkte jag iväg till Hultsfred igen. Bowling och innebandy väntade med laget. Trevlig kväll :) 

Igår väckte Travis mig vid sju och viskade i mitt öra att han var kissnödig haha. Söta unge, så då var det bara upp och hoppa. Det är väl den enda nackdelen utan blöja att man inte kan ligga kvar någon minut och dra sig längre utan han vill gärna upp och kissa direkt. Och det förstår man ju, så duktig som väcker en och säger till :) Är så stolt över honom, och det är helt sjukt vad fort det gick att komma på hur man gjorde. Men fortfarande problem med nummer 2, men vi försöker att inte göra någon större deal av det, det kommer nog snart :)

När vi gjort oss iordning och så igår åkte vi med Jennifer till Växjö. Hon skulle köpa en balklänning och hon fick med sig en jättefin hem. Resten av dagen sprang vi efter Travis i alla affärer. Hopplös unge, åker ingenstans utan vagnen nästa gång. Var så trött när vi kom hem så när Travis somnat satte jag på filmen safe haven och halvsov på soffan tills det var sängdags. Den filmen rekommenderar jag verkligen, superbra.

Idag hade jag sovmorgon sen blev jag väckt för då var det två killar här hemma som ville åka till leklandet. Det var bara att slänga i sig lite frukost och åka. Är kul att se Travis springa runt och styra och se så lycklig ut :) Nu blir det snart sängen för att ladda upp inför en fullspäckad vecka. 











Kommentarer

Kom ihåg






Trackback