Liten sjukling

Travis blev sjuk iallafall som jag trodde. Feber smög sig på under natten mot måndagen så han och Mattias har varit hemma igår och idag. Imorgon kommer han behöva vara hemma också, sen får vi hoppas han är piggare. Jag har varit på praktiken som vanligt, kan ju tyvärr inte missa något så det blir Mattias som får vara hemma. Synd han inte matchade in nästa vecka för då har jag självstudier, men då hade det i och för sig inte blivit mycket gjort ;)

Imorgon väntar en lång dag ända till halv fem, men det brukar gå rätt fort ändå. Mattias pappa kommer ner imorgon också så då kommer Travis bli glad :) Jag känner mig lite piggare så får se om jag åker ner på träningen imon och tar det lite lugnt bara. Annars händer det inte så mycket. Travis somnade i vår säng ikväll igen. Han har sovit hos oss nu när han varit sjuk och jag har därmed sovit som en kratta. Har legat i samma ställning hela nätterna med ett varmt litet plåster slickat i ryggen haha. Man vaknar till och från hela tiden och jag ligger vaken långt innan klockan ringer och bara väntar. Ikväll försökte vi lägga han i hans säng eftersom han är på bättringsvägen, men då körde hon ovanpå igång och han var ledsen. Suck!!










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback