Hockeydag

Godkväll!

Helgen är redan förbi och det känns som vi inte gjort någonting egentligen. Jag var med och spelade på träningen i onsdags iaf, nyttig träning. I torsdags pluggade jag som fasiken för att plugga ikapp allt jag missat när jag jobbat under veckan. I fredags var jag först i Kalmar på seminarie, och det är så skönt att man får veta direkt om man blir godkänd eller inte så man kan åka därifrån lugn. På kvällen hade vi myskväll och tittade på film. Vi såg white house down, en riktigt grymt bra film den rekommenderar jag. Igår hade vi kalas för Mattias och fikade lite. På kvällen åkte vi till Vimmerby och blev bjudna på god mat på kinarestaurangen. 

Idag var vi uppe tidigt och var och åkte skridskor. Travve tyckte det var sådär, svårt för honom. Men mot slutet så var det roligare, och allra roligast var att sitta och kasta puckar i målet haha. När vi kom hem gjorde vi varm choklad och fikade. Mattias åkte iväg på match och Travis och jag lagade kalops. Nu ikväll var vi och tittade när Mattias spelade, det gillade Travis. När vi kom hem var det bara att hoppa in i duschen, äta kvällsmat och stoppa den lille i säng.

Nu har vi precis ätit kycklingbaguetter och kikat på farmen. Nu ligger vi redan i sängen och klockan är bara över nio, så skönt. Imorgon väntar första dagen på praktiken, hoppas det blir bra.













Kommentarer

Kom ihåg






Trackback