Gravidsnack

Jag hann färdigt med det jag skulle så Travis fick vara hemma med mig igår. Jag hade inte med i min planering att han skulle vakna innan klockan fem, men så blev det. Vi åt en mysig grötfrukost i mörkret. Lite senare begav vi oss till Hultsfred och åt lunch och efter det fick jag och Jennifer massage av Caroline :) Resten av dagen spenderades inomhus eftersom det regnade hela dagen. 

Idag startade dagen också innan fem eftersom jag skulle till Kalmar. Seminariet gick bra tror jag, sen hade vi grupparbete efteråt också. Diskussionerna flöt iväg väldigt mycket eftersom 4/6 i gruppen har barn och två är även gravida så det finns en hel del spännande att prata om. Är kul att höra på andras erfarenheter kring förlossningar osv :) Man kan inte annat än att bli sugen på bebis när man är uppe i de diskussionerna, men såfort jag har en examen så :) Synd bara att ingen i närheten har en bebis som man man mysa lite med sålänge, för här hemma har jag minsann ingen. Ungen är så stor och pratar så viktigt att man nästan blir lite rädd ibland haha. Helt sjukt att vår lilla kille fyller 3 år iår. 

När jag kom hem idag gjorde vi tacos till middag. Sen väntade badet för Travis, och efter de dröjde det inte länge innan han somnade. Jag spenderar resten av kvällen i soffläge, är riktigt trött. Ha en bra helg allihopa!











Kommentarer

Kom ihåg






Trackback