Tummen upp för förskolan

Idag var Travis på dagis mellan 9-11. När vi gick in höll han sig väldigt nära mig och berättade många gånger att han kommer sakna mig. Jag bad honom visa min runt på nya avledningen och sa att jag skulle sakna honom också, men att jag kommer tillbaka snart. När han visade mig runt var det mycket nytt att titta på, och då började han leka för fullt. Han följde med ut i hallen och vinkade glatt och gjorde slängpussar i fönstret :) Då kändes det bra att åka därifrån. När jag kom hem passade jag på att storstäda i två timmar innan det var dags att hämta hem honom igen. När jag kom med bilen var han ute på gården, och det första han sa när jag klev ut bilen var "kommer du redan mamma?" följt av "jag har inte saknat dig". Jag antar att det är bra betyg haha. 
 
Annars har det inte blivit så mycket mer av dagen. Vi var ute och lekte i sandlådan och hoppade studsmatta förrut :) Sedan blev det soffläge med pippi på tvn. Nu ikväll har syster varit här och friserat Travis lite, håret började bli långt på honom igen. Jag har duschat och precis satt mig och lagt över alla 740 bilder från iphonen till dator. Puuuh! Det tog tid det att sortera upp allt. Mattias är iväg på speedway och kommer hem inatt någon gång. 
 
 
Tittade igenom massaa gamla bilder på hårddisken när jag la över de nya :) Saknar allt den där magen!
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback