Bio och god mat

Igår när Travis och jag hade ätit frukost och gjort oss iordning åkte vi och hälsade på Vv och lilla Lennon 😊 Vi fikade, pratade och såklart passade jag på att mysa lite med Lennon. Travis tycker allt det är lite spännande med bebisar och är nyfiken på allt som händer. Han gungade honom så gullig i babysittern med 😊 Han kommer bli en sån duktig storebror framöver, det tvekar jag inte på. 

När vi kom hem slutade Mattias jobbet och då drog han och Travis iväg till Vetlanda. Jag åkte istället iväg med Sandra som kom på besök till Oskarshamn. Vi åt god mat på lilla krogen, sen tittade vi på filmen into the storm på bio. En väldigt bra film var det faktiskt. Vi tog en kvällspromenad när vi kom och snackade lite skit innan vi avslutade kvällen i soffan. 

Idag var vi en sväng och kollade på loppisen sen åkte hon hemåt igen. Ikväll skulle det varit gpspeedway på tvn, men det blev inställt. Mattias hängde på några kompisar på utgång, och jag hamnade framför tvn :)









Kommentarer

Kom ihåg






Trackback