Att unna sig

Imorse kom min snälla mormor och morfar och var barnvakt åt Travis en timme. Jag skulle nämligen på fotvård, och gud så härligt det är. Man går på moln efteråt vill jag lova. Har sånna problem för jag kliver snett med fötterna så det gör väldigt ont efter ett tag när det blir förhårdnader på ena sidan av foten. Nu är problemet löst för tillfället, får hoppas det håller sig såhär ett tag nu. 

Åska och regn verkar vara standard just nu mitt på dagen. Vi blev inne idag efter att jag kom hem och storstädade och rensade i Travis rum istället. Det var välbehövligt. När vi ändå var igång passade vi på att bädda rent alla sängar också. När Mattias kom hem lyxade vi till det lite och grillade. Nu klarar jag verkligen inte av att gå hemma längre, så det var väl för väl att jag blev inringd på jobb i två veckor framöver tills min skola börjar :) Ser faktiskt fram emot den hektiska vardagen, men det kommer jag ångra att jag skrev om någon månad hehe. Travis ska därför till dagis imorgon i två timmar och leka som lite introduktion. Hoppas det går bra att lämna honom nu när han varit ifrån det hela sommaren. Han ska börja på ny avdelning också, så lite nervöst är det allt. Har försökt förbereda honom så gott det går idag :)










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback