Värmland över påsk

Hejhej!

Förra helgen hade vi det lugnt hemma bara. På lördagen drog vi dock iväg till Kalmar och lekte på Leos lekland 😊 Det uppskattades av Travis, och lejonet Leo träffade han också. Denna vecka som gått har jag inte haft något liv och då skämtar jag verkligen inte. Jag har jobbat från åtta till halv tre varje dag sen åkt hem och skrivit examensarbete till klockan 4, hämtat Travis på dagis, lagat mat, lagt Travis och fortsatt skriva på arbetet till klockan 10 för att sedan stupa i säng. Är helt jäkla slut nu rent ut sagt. Varje morgon när klockan ringt kvart i sex har jag tänkt många hemska tankar. 

Mattias har varit dålig i veckan, och är inte riktigt bra än, men nu har vi åkt upp till Värmland för att hälsa på över påsk iaf. Försöker koppla bort allt som har med plugg att göra de här få dagarna för att samla nya krafter för att orka köra på igen nästa vecka. Jag har förresten fått ett vikariat i en sjua fram till sommaren också. Kommer verkligen vara fullt upp i maj, och jag är så sjukt stressad över att hinna med allt. Examensarbetet ska liksom in snart och ändå började vi nyss med det. Nä nu ska huvudet få vila från stressen med lite god påskmat och umgänge :)






 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback