Sommarvärme

I torsdags fixade jag till arbetet litegrann efter handledningen :) Sen dess har jag tagit lite ledigt eftersom jag inväntar nästkommande vecka då jag kan ut och samla in lite empiri till mitt resultat. Igår var Travis och jag ute och cyklade på förmiddagen. Vi stannade till och fikade hos Travis gmormor och gmorfar och hade de lugnt och skönt. När vi åkte hemåt slutade Mattias jobbet och då åkte vi till Vetlanda en sväng. Jag köpte nya promenadskor och Travis fick nya gummistövlar. Åt tacos när vi kom hem sen gick vi en promenad med Jennifer och Michaela. 

Imorse åkte Mattias iväg på speedway så vi är ensamma hemma. I förmiddags pustade jag alla fönster invändigt plus altanen invändigt. Sen dog maskinen så jag får ta utsidan av altanen ikväll när solen gått ner. Jennifer och Henrik kommer och grillar och tittar på speedway ikväll med oss ikväll också. Just nu är vi hos mormor och leker. Riktigt sommarväder ute, så underbart. 

I torsdags fikade vi ute på studsmattan :)








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback