Nu väntar helg

Sådär då var heldagen i Kalmar avklarad. Är så skönt att slippa åka så mycket, njuter :) Jag kom hem efter 6, då vare bara slänga i sig mat, bada och lägga Travis. Sen han somnade jag suttit och pluggat, allt för att kunna slappna av i hjärnan i helgen under Stockholmsresan. Även för att Travis ska kunna vara hemma med mig imon istället för att åka till dagis. Sitter hellre och pluggar ikväll så han kan vara hemma imorgon. Tycker fyra dagar i veckan räcker på dagis :) Är så skönt att han har så korta dagar med, det verkar ha löst sig bra för tillfället eftersom Mattias inte har jobbat eftermiddag.
 
Är helt slut i hjärnan just nu. Har haft ont i huvudet hela dagen, och sen behöva plugga såhär sent. Det tar ut sin rätt, men sånt är livet när man läser på universitet. Det blir sängen i tidigt ikväll, trött är bara förnamnet för mig idag hehe :) Ska bli skönt med en mamma och Travis dag imorgon, ett extra plus om han sover till minst 7 ;)
 
I helgen väntar som sagt Stockholm. Vi åker på lördagmorgon och kommer hem på söndagkväll. Vi ska se på gpt, sova på hotell och shoppa lite. Ska bli mysigt att komma iväg lite. Travis ska vara hemma med sin moster och Henrik. De ska sova i vårt hus med Travis, så han kommer garanterat ha kul. Även att det bara är en natt kommer jag sakna honom hur mycket som helst.
 
 
Mina nya höstskor som jag köpte för ett tag sen, snygga ju :)
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback