Gamla egobilder

Har inte så mycket roligt att skriva, dagen har mest bestått av pluggande. Morgondagen ser likadan ut. På torsdag väntar en heldag i Kalmar innan jag tar helg. Idag hade de visst fotat sig utomhus på dagis vad jag fattade det som, tycker jag var lite tråkigt. Alla var jätteuppklädda på dagis idag, i onödan får jag ju säga då eftersom både jacka och mössor lär varit på när de tog kort. Hämtade hem Travis vid två. Dagarna här hemma går hur fort som helst, knappt man hinner med något innan det är dags för hämtning tycker jag :) I alla fall så handlade vi lite fort sen åka vi hem och väntade på att Mattias skulle sluta jobba. Vi lyxade till det lite när han kom hem och lagade tacos, är alltid gott. Sen kom Travis morfar och lekte med honom en stund. De tog en promenad och tittade på traktorerna här borta i skogen. Det är standard hehe men Travis älskar det. Fast det var riktigt kallt ute nu ikväll, så vi har dragit igång en brasa. Den börjar brinna ut nu, men jag orkar inte gå ut och hämta mer ved hehe. Travis har precis somnat också och Mattias är iväg på hockey. Han hade lite svårt att komma till ro ikväll så det tog en timme innan han tillslut somnade.
 
Jag ska snart gå och göra mig lite kvällsmat, te och fiberrost blir det. Såå gott :) Skönt att mysa ner sig på soffan med en kopp te och titta på tv innan man somnar. Inväntar Hollywood fruar på tvn, det bjuder alltid på lite skratt. Har ni hört att Gunilla har hoppat av programmet förresten? Hon gillade tydligen inte hur hon framställdes genom sättet de filmade på. Förstår inte riktigt vad hon menar med det haha, det är ju hon som väljer att berätta de allra konstigaste sakerna framför kameran, samt bråkar hit och dit.
 
 
Är sugen på att klippa av mig håret, så satt och tittade igenom gamla egobilder. Rätt kul att se hur man har förändrats genom åren. Jag kommer alltid se mig själv som blond, och kommer alltid vara sugen på att bli mitt rätta jag igen, men jag tänker inte utsätta mig stackars hår för det. Är för slitsamt att gå till blond från det mörka jag har nu.
 
 
 






Kommentarer

Sjuk fin i lugg.

Svar: tack snälla du :) tycker det är snyggt med lugg, men jobbigt också :)
Nathalie Larsson

hej vilka fina kort du är så jätte söt ...

Svar: tack :)
Nathalie Larsson

Du och lugg alltså, såå jävla snyggt! :)

Svar: tack Sara :D
Nathalie Larsson

» Anna

Så himla fin i lugg när du är blond! Passar verkligen jättebra på dig :)

Svar: Tack Anna :) Tycker det är snyggt med lugg, men det är ett styr att ha det :)
Nathalie Larsson

» Anna

Så himla fin i lugg när du är blond! Passar verkligen jättebra på dig :)


Kom ihåg






Trackback