Tentan avklarad

Jag skrev nonstop i tre timmar igår på tentan. Aldrig varit med om liknande haha. Jag hann inte ens gå ut på toaletten, så om inte den blir godkänd då vet jag inte :) Jag hade skrivkramp, och min fingertopp värkte hela dagen. Dags att köpa lite bättre pennor kanske hehe. Tror bestämt detta var min sista tenta på utbildningen, kan det vara så bra? Drog och belönade oss själva efter tentan med max, men jag fick ångest direkt efter. Inte ens gott med sån mat längre, menmen. Hade föreläsning på eftermiddagen innan jag drog mig hemåt.
 
Åt mat och lekte med Travis en stund när jag kom hem, sen åkte jag iväg på innebandyträning. Igår hade jag och Mattias varit tillsammans i 4 år och förlovade i 3, och han hade inte nämnt något så jag trodde han glömt det. Men när jag kom hem efter träningen fick jag blommor och lite annat :) Det var tur för han det hehe. Tänk att 4 år har gått så fort, och nu har vi en son, hus och bil tillsammans. Ja skenet bedrar. Jag längtar bara tills januari 2015 när vi kan börja leva livet på riktigt. Inget pendlande, inget pluggande och inget stress för min del. Målet är i sikte, en dag närmare för varje dag :)
 
Idag ska jag faktiskt ta mig ledigt. Jag ska lägga mig på soffan och titta på tv och inte göra ett skit bara för att jag är så värd det efter tentaplugg och tentaskrivande :) Nästa veckas bekymmer är nästa veckas bekymmer :)
 
 
Potträning pågår! Detta är Travis min när han låtsas ta i haha.
 
 






Kommentarer
» Frida

Åh, vad härligt att tentan är över! Hoppas du får en bra fredag och grym helg!

Svar: Verkligen :) Tack så mycket och detsamma!
Nathalie Larsson


Kom ihåg






Trackback