Sovmorgon

Inledde dagen med sovmorgon :) Åt lite frukost och gjorde mig iordning när jag klev upp. Efter det förberedde jag lite till middagen, fixade fyllning osv. Travis la sig och sov en sväng efter det och när han vaknade åkte vi till hagadal och badade en stund. Travis har inte varit där sen i början av våren tror jag så han kommer inte ens ihåg det. Först var han lite försiktig och tittade på alla runt om sig, men mot slutet for han överallt i vattnet. Bäst av allt var att åka rutschkanan ner i vattnet och sen springa själv och åka igen :)

Så kul att se honom så lycklig, nu ska vi bli bättre på att komma iväg och bada. Är ju mysigt och vi hade med en liten fikakorg också, men Travis hade knappt tid att fika ;) När vi kom hem körde jag in
piroger i ugnen och så åt vi middag. Smidigt att ha allt förberett innan när man kommer hem lite sent. Travis humör var på topp hela kvällen och jag trodde aldrig han skulle somna med den energin han hade ikväll. Fast jag hade fel, för jag fick bara gå in tillbaka en gång och stoppa om honom, sen somnade han. Kvällen har avslutats med film och choklad :)

Imorgon ska jag upp med Travis, kan ju hoppas han sover längre än till 6 som idag ;) Sen väntar hemmamatch imorgon också!






















Kommentarer

Kom ihåg






Trackback