Söndag

Sitter på soffan och är rätt seg efter dagen. Travis vaknade flera gånger inatt och skrek och pekade på massa konstiga saker och försökte häva sig upp i spjälorna. Han skrek efter mamma, och jag försökte lugnt säga att jag var där med han bara fortsatte. Upplevde inte att han var i ett vaket tillstånd, det var lite otäckt. Han gjorde så ett par gånger, innan han tillslut la sig ner för jag fick inte röra honom. Han kompenserade iaf med att sova till halv 8, så det var ju snällt hehe :) Han ville titta på byggare bob direkt han vaknade så vi kikade på två avsnitt innan vi gick upp och åt frulle.
 
Jag har som sagt varit iväg till Gränna idag och spelat match. Det är så irriterande att det ska falla på att man är för lite folk när vi möter ett lag som vi har chans att vinna emot. Blev förlust med 8-0, och vi var bara 9 spelare idag. En nybörjare och en skadad av dom också, så jag fick ibland spela 3 byten på raken så jag var helt slut. Att sporthallen var supervarm gjorde inte saken bättre vill jag lova. Men på hemmaplan när vi möts nästa gång kommer det absolut se annorlunda ut. Det var jämt hela matchen, men de gjorde målen och då är det såklart man vinner. Bättre lycka nästa helg! Men tyvärr fattas massa folk då också...
 
Blir sängen tidigt ikväll, klockan ringer 4.40 imorgon. Mormor kommer kvart i sex för att ta Travis när jag åker. Sen lämnar hon honom till min mamma  som lämnar honom på dagis när de ska äta frukost. Blir att pussla lite när man åker så tidigt!
 
 
 






Kommentarer

Låter som din pojk har nattskräck :( går över efter ett tag.

Låter som din pojk har nattskräck :( går över efter ett tag.


Kom ihåg






Trackback