Fredagsmys

Hallå!!!
Det gick snabbare till helgen än jag trodde. Gårdagen bestod av självstudier under en filt på soffan. Hur gött som helst! Läste ut en bok och förberedde två seminarier som vi har nästa vecka. Idag har jag varit hos syster och färgat håret. Hon fixade till en liten lättare ombrefärgning. Blev riktigt bra, lite annorlunda. Är sugen på att göra en ännu mer markant sådan nästa gång, får se på det :) Klippte även topparna med så håret får hållas fräscht. Håret är mycket bättre sen jag började använda moroccanoil. Har även skippat plattången, och ska även försöka bli bättre på att göra inpackningar. Oftast så stressduschar jag efter kvällsträningarna och då hinner jag inte med det. Får försöka fixa det på helgerna.
 
När Travis blev upphämtad på dagis idag drog vi vidare till Vimmerby. Vi skulle besikta bilen, och sen blev vi kvar på lite shopping och käk. Vi köpte en ny matta till Travis rum som han ska ha när det är renoverat. Sen köpte vi en madrass till vår bäddsoffa vi köpte förra veckan, och lite annat smått och gott på öob, där hittar man alltid roliga saker :) Vi åt lite snabbmat innan vi åkte hemåt, eller jag åt ingen. Tog mos och kebab, men kebaben var vidrig. Ni vet sån fejkkebab med massa fett i? Sån var det, och fyyy så äckligt. Fick vara hungrig istället.
 
Ikväll har jag glott på idol och käkat polly. Egentligen borde jag inte få fuska eftersom jag inte gymmat på två veckor, men jag var sugen så det fick bli så ändå. Har även surfat runt och letat information om träningsredskap. Har hittat en hel del grejer som jag ska handla för mina födelsedagspengar. Nu gäller det bara att komma iväg och handla det också så jag kan börja köra i mitt hemmagym, längtar :) Har verkligen tappat suget att åka de två milen enkelresa som det tar till gymmet för att träna, så imon blir det nog lite enklare träning här hemma bara. Har redan matta och lite hantlar, det kommer man långt på :)
 
 
Sämsta ljuset på vår toalett ger inte håret en rättvis bild tyvärr!
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback