Biodejt igår

Kan bara konstatera att bloggappen till android är sjukt dålig, och därför får ni också så dålig uppdatering eftersom jag aldrig hinner sätta mig vid datorn. Mobilen har varit min räddning innan, och det är så smidigt att kunna blogga genom den, men nu som sagt är den kaos. Det var nästan en vecka sen jag skrev igen. Men ni har inte missat så mycket denna gången heller. Dagarna har bestått av vfu med att planera och hålla i lektioner, samt att springa runt på möten. Kvällarna har bestått av hushållsysslor, träning och fix med Travis rum.

Är verkligen inte van vid att komma hem klockan 5 om kvällarna varje dag. Jag har en och en halv timme på mig att fixa allt innan Travis ska i säng. Alltså äta, diska, förbereda morgondagen osv. Jag hinner inte umgås med Travis, och jag tycker så synd om honom. Får verkligen dåligt samvete när inte tiden räcker till, hur fasiken får folk i verkliga livet ihop det med barn när de jobbar heltid?
 
Igår sov Travis hos mormor och mini. Mattias och jag var iväg på bio och såg catching fire, film nummer två i hunger games serien. Det var superbra, och det var kul att komma ut lite. Det behövde vi :) När vi kom hem såg vi på idol, sen gick vi och la oss. Imorse njöt vi verkligen av sovmorgonen vill jag lova. När vi kom upp så åkte vi iväg till Vimmerby en sväng för att köpa golvlister till Travis rum. Mini tapetserade nämligen där igår när vi var iväg på bio, så nu har han jättefina tapeter på sitt rum. Det blev superbra :) Dagen har bestått av fix med Travis rum med andra ord. Fast vi hann ändå inte klart innan Travis blev trött och ville sova, så vi får fortsätta imorgon på förmiddagen igen :) Han får det verkligen jättefint, det ser ut som ett helt nytt rum. Beställde även lampor åt honom idag, 1100 för tre lampor! Fy fasiken så dyrt, men de var verkligen jättefina så jag hoppas dom lyser upp rummet bra nu. För de spotlights han har nu lyser upp så dåligt i rummet.
 
 
En liten sneak peak, kommer nya bilder till nästa helg när allt är klart :)
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback