Vimmerby en sväng

Besöket kom igår eftermiddag och då käkade vi lite tacos och bänkade oss framför tvn. Travis spelade pajas och underhöll som vanligt :) Imorse vaknade jag vid sex redan, sen låg jag bara och väntade på att klockan skulle bli mer. Strax innan åtta hoppade jag in i duschen och gjorde mig klar för dagen. Fixade iordning frukost och så åt vi allihop innan vi gjorde oss klara för att åka iväg. Bestämde oss för att dra in till Vimmerby en sväng och titta lite.

Travis fick lite nya sommarkläder av dom. Det går alltid åt :) Fikade lite innan vi åkte hemåt också. Ikväll jag vi grillat och ätit gott. Travis somnade som en stock i sin säng för en halvtimme sen. Var riktigt trött eftersom han knappt sov någon middag idag. Vi sitter ute på altanen nu i det sköna vädret. Vill verkligen ha klart här ute nu, men jag måste träna massa den här veckan också. Tiden räcker aldrig till, men det ska nog snart bli klart :) Träna är ett måste nu när jag varit dålig och inte kunnat träna på nästan 2 veckor. Abstinens nu, man känner sig ur form direkt man är borta från det ett tag.







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback