Lördag med speedway

Travis sov till kl 8.10 imorse, det får man väl vara glad för :) Jag tycker mest det är skönt när han inte vaknar på natten så man får sammanhängde sömn. Han har vaknat iaf en gång om natten nu sen har var förkyld, men nu verkar de vara bättre med det igen. Men min förkylning däremot gjorde så jag vaknade till och från. Ogillar verkligen de för de förstör min sömn något enormt eftersom jag alltid har problem med att somna om igen.

Vi stoppade i oss lite korv med bröd till lunch och lämnade ett soligt och 25 gradigt Målilla för att åka på speedway i Västervik. Blåste en hel del där, och så började de regna en sväng från ingenstans. Blev helt genomfrusen jag som bara hade shorts. Tur vi kunde gå in i cafeterian och värma oss. Travis var på bra humör hela tiden. Till och med i bilen på genvägen även att han inte sov någon middag idag. Vi var hemma klockan 7, och då åkte han i säng direkt. Trött kille då minsann :) Hoppas han får en god natts sömn nu för det behöver han efter denna dag. Vi satte oss istället framför tvn och tittade gp. Inte världens spännande gp idag direkt. Nu blir de bara soffhäng och sedan sängen :) Sömn är såååååå gött!








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback