Lediga dagar

Ursäkta mitt avbrott, men har haft ett par stressiga och långa dagar. Mattias åkte iväg till Italien i torsdags, så är hemma ensam med Travis nu. Har varit skönt att vara ledig torsdag och fredag, men Travis är fortfarande förkyld och hostar. Hoppas han blir bättre snart, är så tråkigt med dessa sjukdomar. Största nackdelen med dagis verkligen.
 
Så en sammanfattning på vad jag har haft för mig. I tsdags var det en lång dag på praktiken och träning på kvällen. Var så jäkla pep, sprang 3 km och sen körde jag gym 1 och en halv timme. Var ensam och kunde lyssna på min egen spotify. Härligt var det :) I onsdags var det också lång dag med konferens och på kvällen umgicks jag med Mattias innan han åkte. Igår blev det träning på förmiddagen, sen tittade vi på derbyfotboll på kvällen. Jennifer var här på kvällen och tittade på film också. Idag har det blivit en promenad med Travis, för då är han tyst och njöd haha. Väldigt gnälligt annars, sen drog jag och tränade igen. Nu tittar jag på någon film som visas på tvn... Känner mig inte pigg. Mår illa, huvudet värker och kroppen värker. Hoppas bara det är något tillfälligt. Har tryckt i mig världens största fruktskål ikväll. Är så gott, och jag har ingen lust att bli sjuk så vitaminer går åt.
 
 
Lördag imorgon och jag hoppas Travis vaknar upp och är piggare, känner för att hitta på något. Klippte gräset i onsdags och Travis tittade på och åt frukt :)
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback