Hår/sminkmodell

Idag har jag varit i Kalmar. Jag hämtade upp Gabriella när jag kom fram och vi tog en sväng på stan. Köpte en studentpresent och en ny skötväska :) Vi åt en god lunch också innan jag var tvungen att skynda iväg till syster. Jag hade lovar att vara smink/hårmodell åt henne idag. Det blev väldigt annorlunda, men snyggt såklart :) Kom hem rätt sent, skulle tränat men Michaela kunde inte idag så jag hoppade det. Får köra dubbelt så hårt imorgon istället. Jag badade Travis och stoppade honom i säng nästan direkt jag kom hem. Han var trött och gnällig ikväll, men jag hoppas inte det är dags för att bli sjuk nu igen bara, hoppas på trött bara. Det märks imorgon, är han inte pigg så får jag stanna hemma med honom helt enkelt :)
 
Mer än så har jag inte att skriva. Händer inte så mycket i detta tråkiga väder. Måtte det vända så solen tittar fram snart igen. Vore trevligt med fint väder till studenten nästa vecka. Måste köpa något att ha på mig. Testade en maxiklänning idag som jag tittat på ett tag som jag tycker är snygg. Men jag är inte säker på om jag tycker det är snyggt på mig eller inte, kan inte riktigt bestämma min åsikt hehe. Får suga på den karamellen ett tag, eller inte så länge eftersom studenten är nästa onsdag :)
 
Dålig bild, och dåligt ljus men ni ser litegrann i alla fall :)
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback