Fixardag

Har haft en riktig fixardag idag. Började med att plocka i/ur diskmaskinen och sedan diska. Har tvättat 4 maskiner tvätt, bytt rent i sängarna och vikt in tvätt. Fortsatte med att damma och torka av alla hyllor och bänkar, putsa insidan på alla fönster, dammsuga och torka golven. Städade iordning allt här hemma och vattnade blommorna. Åkte och slängde skräp och pantade också. Sist städade jag toaletten, är så gutt när det luktar klorin, då vet man att det är rent och fräscht :) Detta tog x antal timmar kan jag lova, men nu är det gjort för en stund framöver.
 
Travis har inte riktigt varit på humör idag. Han hostar och är förkyld igen, hoppas det går över fort. Han var så trött så han somnade redan 18.30 utan några protester. Michaela och jag var på gymmet ikväll. Hade hoppats på att hinna hem och pussa honom god natt, men han hade visst inte orkat vara vaken. Körde ben idag vilket är tråkigast att köra enligt mig hehe, men de måste ju också träna lite :)
 
 
 






Kommentarer

Hejsan! Jag läste att du varit på ultraljud i oskarshamn? Jag ska på ultraljud (första ultraljudet) nästa onsdag i oskarshamn, men jag var inne i allt så ja har totalt glömt vart jag ska nånstans? Var i oskarshamn är det? sjukhuset eller är det på nån mödravårdcentral/gyn osv. ? Tacksam för svar! :)

Svar: Hej! Nej det ligger inte på sjukhuset. Kommer man från stora vägen så tar man vänster i rondellen (rondellen med mc Donalds) och kör en bit. Sen är den en väg som svänger uppåt åt höger efter någon kilometer. Där ligger ett stort vitt hus med mvc och dagis i samma hus :) kiropraktormottagning ligger bredvid också. Var ganska lätt att hitta :) Lycka till med ultraljudet :)
Nathalie Larsson


Kom ihåg






Trackback