En härligt utedag

Imorse vaknade vi upp till ett underbart väder, så vi packade in oss och lite fika i bilen och drog till sommarstället. Travis har aldrig varit där innan, och han trivdes minsann. Han fick titta på traktorerna och provsitta i en. Fast åka med i den vågade han inte haha. Han gick runt och vattnade blommorna och styrde. Avslutade med en promenad i skrindan, det gillade han :) En härligt förmiddag i solen! Travis somnade som en stock i bilen på vägen hem. Jag lämnade han sovandes i bilen hos mamma, medans jag åkte och tränade på gymmet.
 
När jag kom hem duschade jag och stekte mig två hamburgare att äta innan jag hämtade hem Travis. Då tog vi oss en promenad med vagnen. Stannade ute när vi kom hem och blåste såpbubblor, det är poppis. Så vi har mer eller mindre varit ute hela dagen. Så himla skönt! Hoppas att det är sol framme nu så luften värms upp lite mer. Nu har Travis somnat, med lite bråk. Inte lika illa som igår som tur var, men det berodde nog på att han var väldigt trött efter dagen. Han sov inte middag i bilen så länge heller. Jag har slagit mig ner på soffan nu. Inväntar greys på tvn och att Mattias ska komma hem som varit borta på speedway hela dagen. Skönt med aktiva dagar. Bara två dagar kvar till helgen nu också, gillar sånna här veckor hehe.
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback