Svårväckt

Kunde väl givetvis inte somna om igår när man väl får det. Blev pigg efter jag klätt på och skickat iväg Travis, men jag låg och glodde lite i sängen sen gick jag upp och duschade istället. Mattias sov som en stock ända till halv 12 när Travis kom hem igen. Det var en mysig morgon ihop ju haha ;) Förstår inte hur man kan vara så svårväckt som den människan är alltså. Travis var på bra humör igår. När han hade sovit en stund gick vi ut i solen. Travis styrde med allt och skulle sitta i bilen och styra ratten.
 
Kvällen avslutades framför en film, närmare bestämt den sista Johan Falk filmen. De är verkligen grymma, lätt de bästa svenska filmerna som gjorts någonsin. Tråkigt att de är slut nu, kan hoppas på att det kommer fler :) Vi spelade lite tvspel innan jag la mig. Mattias satt kvar halva natten och fortsatte spela. Imorse vid halv 11 tyckte jag att han hade sovit klart och satte på musiken på högsta volym och skickade in Travis haha. Men han kom inte upp för det, utan jag hann till och med lägga Travis för hans sovstund innan han tillslut kom upp. Jädra slöfock!!
 
 
Nu ska dra mig till Hultsfred en sväng och planera lite inför årsfesten i innebandyn som är kommande helg :)
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback