Stäääääda

Nä men har man inget att göra så städar man väl. Så det är vad jag har gjort idag. Tvångstankar deluxe kan man säga att jag har när det gäller städning. Ni vet Hanna som var med i big brother, hon med städmanin? Sån är jag också nu för tiden, dock inte lika dramatisk som hon. Men jag klarar inte av att det är stökigt, huvudet tillåter inte att det är det. Med småbarn i huset är detta rätt jobbigt, för de går inte ha det städat en hel dag med Travis i huset. Vissa dagar städar jag ihjäl mig här hemma. Huvudet säger både städa, och skärp dig det kan vara lite stökigt. Haha! Ja det är jobbigt med tvångstankar alltså. Måste ha Sveriges renaste toalett iallafall. Den har jag städat 3 gånger idag! Blir galen på mig själv ibland faktiskt. Kan inte hålla på såhär, men jag min hjärna behöver helt enkelt struktur. Den kan inte leva i kaos och inte med bakterier heller för den delen.

Måste bara lära mig att hantera detta lite bättre. Går inte att städa dagarna i ända, så kul är det faktiskt inte att städa hehe. Blir extra mycket städning nu med för att Mattias varit sjuk och Travis är förkyld. Vill inte ha några bakterier här hemma. Imon ska Mattias till jobbet igen och Travis är hemma med mig. Får se vad vi hittar på :)


Osminkad, bulle på huvudet och mjukisar är standard städoutfiten :)







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback