Spagetti och köttfärsås

Idag tog jag en sväng till Hultsfred med mamma och syster. Fikade lite och gick lite ärenden. När jag hämtat Travis så lagade vi mat här hemma. Spagetti och köttfärssås blev det idag, och det tyckte Travis om. Han åt med hela ansiktet och håret så det var bara att stoppa honom i badkaret efteråt haha. Resten av dagen har vi bara lekt. Jag är helt slut nu haha. Min rygg orkar inte med att ligga och krypa på golvet en hel kväll tydligen. Men kul har vi haft så det är det värt. Finns inget bättre än att Travis skrattar åt en, världens goaste skratt.
 
Han somnade gott i sin säng och jag har bänkat mig framför datorn denna kväll. För någon vecka sen gjorde Travis något med datorn så Mattias fick återställa den. Tack gode gud så var mitt arbete kvar, annars vet jag inte riktigt vad jag hade gjort. Men den blev jättekonstigt efter det så igår ominstallerade Mattias allt på den. Då försvann alla mina bloggar jag sparat i favoriter :( Så himla drygt, minns inte hälften av dom. Så kommentera gärna med några bra bloggar som ni kan tipsa om. Vill ha lite att läsa om kvällarna :)
 
Nu blir det snart sängen tror jag! Måste orka med en heldag med skrivande imon, slutspurt nu.
 
 
 






Kommentarer

Haha charmig bild :)

Svar: haha javisst :D alltid ska han göra sig till :P
Nathalie Larsson


Kom ihåg






Trackback