Jackan har kommit

Mattias kom hem imorse från jobbet och var dålig. Jag hoppas vi slipper det Travis och jag. Försökte skriva på uppsatsen, men jag har fastnat så nu lägger jag ner det för denna vecka. När jag hämtat Travis från dagis lagade vi lite kycklingsoppa till sjuklingen här hemma. Sen gav vi oss ut på promenad Travis och jag för att hämta min jacka som kommit hem. Är riktigt osäker på storleken, tog en S men den sitter jättetajt när man knäpper den. För övrigt är den precis lagom. Hm tål att tänkas på, en M lär väl bli alldeles för stor.

Ikväll har jag fixat naglar och gjort ansiktsmask. Den jag har är riktigt bra, köpte den på kicks. Nu kollar vi på en Johan Falk film till, sen blir det sängen. Imorgon ska jag dra mig iväg till Kalmar. En stor suck på det, känns så avlägset.









Kommentarer

Kom ihåg






Trackback