Gym idag

Hade varit några tårar vid lämningen idag också, men det hade gått bättre i alla fall. Fick se lite bilder från deras promenad, och sen hade de lekt med vatten. Travis gillar både promenader och vatten så han har nog haft en bra dag :) Första praktikveckan är över, och jag skrattar inombords varje gång jag blir presenterad som praktikant Nathalie haha. Har träffat alla klasser nu och detta ska nog bli bra. Har redan kört egna lektioner med dom. Jag är inte den som är den, är bara köra på när jag ändå är där liksom. Lika bra att lära sig så mycket som möjligt om mitt kommande yrke. De flesta klasserna är enkla att ha och göra med, och någon är lite svårare så det är bra att man får vara med och båda tror jag. Sån kommer verkligheten vara sen. Är förvånad över hur svaga en del faktiskt är på engelska, var man själv så när man gick på gymnasiet undrar jag? Jag minns faktiskt inte. Jag läste i alla fall engelska A och B och fick VG i båda, så något måste jag ha kunnat. Engelskan får mer och mer påverkan och större uppmärksamhet här i Sverige, så minsann är det bra att kunna. Framförallt tycker jag det känns kul att faktiskt kunna prata engelska. Är fortfarande osäker själv när jag pratar, så det är bara göra det direkt man får möjlighet så man blir mer säker på det. Som idag fick jag blackout när jag skulle säga handstil haha. Som tur var har man en del duktiga elever som hjälper en :)
 
När jag slutat gick jag ner och köpte en liten traktor i leksaksaffären som Travis ska få i sitt påskägg. Efter det åkte jag hem och käkade lite mellanmål, vidare och hämtade upp Michaela för att åka till Hultsfred igen och träna. Körde gym 1 och en halv timme, men det var inte direkt kul. Var så himla mycket folk, kö vid löpbanden och jag känner mig väldigt obekväm när folk kollar på en när man tränar. Är så litet inne i hagadal så det blir så "nära" hela tiden. Får hoppas nya gymmet i Virserum tilltalar en mer så man kommer igång med träningen någon gång. Åker gärna inte till hagadal en gång till.
 
 






Kommentarer

glad påsk på er hurtiga tjejer ...


Kom ihåg






Trackback