En bra dag idag

Godkväll!
 
Då var en ny vecka igång. Inledde den med sovmorgon och när jag kom upp såg jag att mina älsklingar var ute och skottade snö. Så duktiga så. Travis fick komma in till mig för han började bli så röd om kinderna. Vi lekte en stund, sen åkte han iväg till dagis. Då skrev jag en och en halv sida på min uppsats. Går sakta men säkert framåt med den. Har både denna och nästa vecka på mig att fixa iordning det mesta, för sen börjar ju praktiken. Uppsatsen ska dock inte vara klar förrens i mitten av maj, men eftersom jag varit så duktig nu så kommer jag förmodligen slippa att skriva så mycket under praktiken. Det betyder mer tid för familjen och träning på kvällarna :) Min handledare ringde häromveckan och berättade att han hade fixat ett eget skrivbord och en dator till mig. Ska trots allt vara där ända till juni så det tyckte han jag skulle ha, snällt hehe. Ska bli jättekul att ha praktik, men är lite nervös för hur det ska gå "i verkligheten". Jag ska nämligen planera egna projekt i engelskan och ha egna lektioner större delen av tiden. Ska bli spännande, men som sagt känns nervöst också.
 
Travis har varit sååå himla snäll idag. Inget bråk eller gnäll och det tackar jag för när man inte mår helt hundra och är ensam med honom (Mattias jobbar eftermiddag). Han styrde med sina leksaker medans jag lagade mat, och eftersom han var så snäll så tvingade jag ut mig på en promenad efter maten för jag vet att han älskar att åka vagnen. Det var han värd lilla plutten, även att jag helst hade velat ligga i sängen och bara glo. Vi myste hela kvällen sen, läste böcker och styrde. När han somnade tog jag mig en dusch, och sen har kvällen spenderats i soffan framför familjen annorlunda och top model. Snart slutar Mattias så jag tänkte vänta tills han kommer hem innan det blir sängen. Denna vecka åker jag till Kalmar på onsdag, och det är sista gången på väldigt länge. Tummen upp!!! Nästan så jag ska fira med att ta bilen dit då :)
 
 
 
Får så dålig hy när vädret svänger om såhär. Blir många ansiktmasker lagda, och denna hjälper riktigt bra ;)
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback