Ny vecka

En ny vecka har dragit igång. Jag väntar bara på att mina betyg ska komma in på sidan så jag kan ta sommarlov på riktigt. Jag går på schema nästa vecka på Konsum och då blir det jobb i 4 veckor innan jag får njuta av sommaren på riktigt.

Idag har jag varit och tränat med Michaela. Fick lägga mig och vila nu på eftermiddagen, blev sådär yr igen. Sen bara försvinner det helt plötsligt, konstigt det där. Skönt att det blev bra iallafall. Har varit ute och lekt med Travis hela kvällen. Vi tog en liten promenad också, skönt kvällsväder ute. Han sover och jag har tittat på teen mom. Blir sängen tidigt ikväll känner jag. Travis har vaknat tidigt de senaste dagarna. Måste köpa rullgardiner, blir så ljust i både hans och vårt rum eftersom solen ligger på där direkt på morgonen.








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback