Bilder från igår

 
Här är lite bilder från gårdagen. Efter att vi lekt, fikat och klappat djuren i Ingebo åkte vi in till Vimmerby en sväng. Där åt vi lite mat innan vi drog oss hemåt. Mattias la Travis och jag åkte och tränade på gymmet med Michaela. När jag kom hem hade Mattias rakat av sig allt hår. Har inte riktigt vant mig vid det än haha, ser rätt kul ut :) Idag har Mattias åkt iväg på speedway så Travve och jag är ensamma idag. Just nu är han ute och cyklar med sin morfar och då passade jag på att sätta mig här en stund. När han kommer hem är det sovdags, sen tror jag vi drar upp en sväng till mormor och morfars sommarstuga så Travis får åka lite traktor och titta på kossorna :) Ikväll hoppas jag att jag får med mig syster till gymmet. Är inne i en träningsperiod just nu, då är det lika bra att köra medans man är hemma och har tid.
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback