Stolta föräldrar idag

Hej!
 
Förlåt för dålig uppdatering, men har haft fullt upp. Igår tog Travis och jag oss en powerwalk på morgonen. Friskt och skönt, och frisk luft behövde verkligen Travis efter denna vecka. När vi kom hem så åt vi. Jag åt tacosallad, så himla gott är det. Sen somnade vi båda två, mycket skönt :) På kvällen beställde vi hem kinamat, och sen avslutade vi kvällen meden film. Skön söndag!
 
Idag var det dags för den stora dagen då Travis skulle börja på dagis. Fick såklart väcka honom vid kvart över 8 imorse, och då var han inte så glad på mig hehe. Men han piggnade till fort och vid 9 var vi på plats. Travis gick rakt in och började leka direkt. Han brydde sig inte ens om oss på förmiddagen, han sprang runt där överallt och hade det kul. Vid lunch åt han två portioner mos och korv helt själv. Han skrattade och charmade alla, när han är på det humöret är han verkligen rolig haha.
 
Efter det var det dags för sovningen. Vi gjorde misstaget att låta mig ta det. När han är med mig töntar han sig nämligen bara, och han skulle minsann inte sova. Han satt upp och skrattade och skulle pilla i kontakterna och på hans Travis skylt som satt ovanför madrassen. Försökte nog i 40 min innan jag gav upp och tog med honom ut igen. Tror minsann det hade gått bättre om Mattias hade lagt honom. Men Travis gillar ju inte att bli hållen om när han ska sova eller ha någon nära, så det hade varit dumt hur eller hur vem av oss som än låg där. Men gissar på att de hade gått bättre med Mattias. Han höll på att somna en gång, då tänkte jag försöka smita upp men då flög han upp direkt och då var det kört. Bättre lycka imorgon :) Tror minsann det är bättre att fröknarna försöker lägga honom. Imorgon måste jag till skolan så är bara Mattias som kommer vara med. Eftersom de gick så bra idag, ska han försöka att gå iväg en sväng imorgon och se hur det går. Åhhh jag är så stolt över mitt lilla hjärta. Första dagen med allt detta nya och det gick såhär bra. Det värmer verkligen i hjärtat att veta att han kommer ha det bra medans jag är i skolan <3
 
 






Kommentarer

Åh så skönt att han gillade det:)

hej bra att han tycker om dagis...lungt för er att veta med ,,,hedå ha de bra alla i familjen....


Kom ihåg






Trackback