Söndagskväll

Hade hoppats på att få känna mig lite pigg idag, men näe. Huvudet hänger inte med än. Går inte plugga med ett 100 kg tungt huvud märkte jag. Så det är väl bara att åka och göra tentorna och vara glad :) Går det så går det! Ska upp vid 5 imorgon redan för att åka iväg. Ska stanna efteråt och försöka plugga lite till tisdagens tenta med Gabriella iallafall. Tog mig en lång dusch förrut, gjorde hårinpackning och ansiktsmask. Sen filade jag och smorde in fötterna. Ett försök till att känna sig lite fräsch inför morgondagen hehe.
 
Vet ni hur underbart det är med en egen ingång till sovrummet eller haha? Det är så jävla skönt och man slipper planera flera steg i förväg bara för man inte kan komma in dit när Travis somnat. Förstör såklart tvrummets helhet, men jag tyckte att det blev bra ändå. Huvudsaken är att vi har en dörr :) Nu ska vi bara få upp tapeter, eller rättare sagt Mini ska få upp nya tapeter i sovrummet. Hoppas han har tid att hjälpa oss någon helg snart. Tapeterna står redan ute i förrådet och väntar :) Sen skulle jag vilja ha en hel länga i sovrummet med skjutdörrar så man kan dölja dörren till Travis rum på så sätt. Satt och kikade lite, men fasiken det var inte billigt alltså. Många många tusenlappar. De blaffiga garberoberna som stod när vi flyttade in passar liksom inte in någonstans nu. Så kaos är förnamnet i sovrummet just nu eftersom det inte är så stort.
 
Hahha hittade gamla cambilder på fisen. Kul att se sig själv på datan :) Kommer sakna dig denna vecka lilla älskling!
 
 
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback